baner-sponsor-tyt

Współpraca

Męska siatkówka od wielu lat znajduje się w czołówce najpopularniejszych sportów w Polsce (obok piłki nożnej i skoków narciarskich). Polska reprezentacja siatkówki mężczyzn jest również najbardziej utytułowaną drużyną w historii polskiego sportu.

Polscy siatkarze to prawdziwi, podziwiani herosi. Utytułowani, popularni, budzący pozytywne, energetyczne emocje.

VERVA Warszawa ORLEN Paliwa kontynuuje wieloletnie tradycje warszawskiej, męskiej siatkówki. Obecna nazwa Klubu została przyjęta w listopadzie 2019 roku, po zawarciu trzy letniej umowy sponsorskiej z firmą Orlen Paliwa Sp. z o.o., która została sponsorem tytularnym. Sponsorem Głównym Klubu jest miasto Warszawa, które od lat wspiera stołeczną siatkówkę. Klub w sezonie 2019/20 zakończył na drugim miejscu w lidze a w nadchodzącym sezonie będzie występował w elitarnych rozgrywkach siatkarskiej Ligi Mistrzów.

Strategia klubu zakłada:

• zbudowanie na stałe w Warszawie męskiej drużyny siatkarskiej będącej liderem polskiej siatkówki,

• powszechne postrzeganie Warszawy jako stolicy polskiej siatkówki,

• zdobywanie najważniejszych tytułów sportowych,

• gwarantowanie sponsorom i partnerom wysoce atrakcyjnych zwrotów i efektywnych świadczeń marketingowych.

Na najbliższy sezon 2020/2021 zbudowaliśmy wybitny sztab szkoleniowy a także mistrzowską drużynę w której znalazło się czterech kadrowiczów.

Dyrektorem Sportowym jest Piotr Gacek – jeden z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy, wicemistrz świata w 2006 roku i mistrz Europy w 2009 roku.

Trenerem jest charyzmatyczny Andrea Anastasi, który jako trener sięgał po medale z reprezentacjami Polski, Włoch i Hiszpanii.

KORZYŚCI DLA SPONSORA KLUBU VERVA WARSZAWA

WIZERUNEK

  • Drużynowe widowisko sportowe angażuje i wzbudza pozytywne emocje, dzięki światowemu poziomowi widowiska oraz klasie sportowej zawodników;
  • Siatkówka jako dyscyplina to energia, siła, witalność, pasja, zgrana drużyna;
  • Nazwa firmy sponsorującej pojawia się w relacjach sportowych i serwisach informacyjnych w najlepszym czasie antenowym w różnych mediach (TV, prasa, internet);
  • Nazwa firmy trafia do ściśle określonego targetu (np. widzowie na stadionie, widzowie przed TV);
  • Spójne działania sponsoringowe są bardziej zauważalne i lepiej zapamiętywane niż tradycyjna reklama;
  • Sponsoring pozwala stworzyć bliską więź z klientami i jest okazją do regularnego kontaktu;
  • Wspiera działania sprzedażowe i programy lojalnościowe

WYMIERNE KORZYŚCI

  • Jasny system świadczeń, ich wartości oraz ekwiwalentu mediowego poparty analizami Havas Sports & Entertainment Poland oraz raportami Sponsoring Insight;
  • Możliwość bezpośredniego dotarcia do klientów (np. stoiska i sampling podczas meczów);
  • Możliwość budowania i pogłębiania relacji B2B oraz narzędzie motywacyjne dla pracowników

SYNERGIA

  • Wsparcie strategii marketingowej sponsora;
  • Wsparcie działań PR i CSR;
  • Możliwość wykorzystania wizerunku drużyny, zawodników w komunikacji sponsora

Zapraszamy do współpracy z czołowym klubem w siatkówce mężczyzn – VERVA Warszawa ORLEN Paliwa.

Kontakt: biuro@vervawarszawa.pl
Tel: 603 188 468

ZAPRASZAMY!

 

SIATKÓWKA NA MISTRZOWSKIM POZIOMIE W SAMYM SERCU POLSKI